Tuesday, 31 August 2010

Logo

Megvan a logóm! Annyira jellemző rám, boldogságos, hogy sikerült. Aki csütörtök délelőttig kitalálja, mi lehet, kap egy ajándékot a legújabb munkámból, amiről a professzionális fényképezés lehetőségének hiányában majd telefonos képeket teszek fel hamarost. Segítség a logóhoz: a kézművelés és a spirituális-gyógyító tevékenységem is megjelenik benne ;-)

After 2 years of constant mind-work I finally found my logo - it is just so perfectly me! If you can guess what it is until Thursday noon (CET), you'll get a new creation of mine. (of which I'll add some not-so-professional photos made by my cell-phone soon). hint: the logo has it all: my handmade creativity and my spiritual-healing activity as well ;-)

5 comments:

Lili said...

szerintem egy tenyér,
esetleg egy szívvel a közepén.
vagy két kézből formázott szív

malyvacsiga said...

Biztos Lilié lesz közelebb, de én "wild guess"-ként mondok egy olyat, hogy az egyik kéz felülről, mintegy Napként sugároz lefelé, a másik pedig tenyérrel felfel (a másik fele) néz, és kincs van benne...

Lili said...

Indi, ne hagyj minket lógva!
áruld már el mi lett a logó!
majd kilyukad az oldalam

eccehomofaber said...

Lili egy kéz és a tenyerében egy spirál - egyszer láttam egy gyönyörű Fatima keze ábrázolást, ami tele volt ornamentikával és akkor jöttem rá, hogy nem a kéznek kell a spirál közepén lenni (ahogy korábban próbáltam összehozni), hanem fordítva :-D

a mandalás posztnál vannak képek a logóról, nincs szkennerem, úgyhogy még nem tudom másként feltenni.

v said...

Nekem Fatima keze medál van a nyakamban, nagyon szép! :))

(vero)