Sunday, 8 August 2010

Üdvözlő üzenet - Welcome message

Remélem, Kedves Olvasó, szereted majd, amit itt találsz. S ha szereted, azt tudatod is velem. S ha szereted, vásárolsz is a kezem munkájából. Mert most ez a megélhetésünk alapja. Mert az alkotás nem öncélú, önkifejezés és megélhetés is egyben. S mi a jól-létre törekszünk. A saját épülésünkre és az Emberiség javára. Nagy szavak - ám komolyan is gondoljuk. 

Dear Visitor, I hope you like my words, my works and you want to have my works at home, in your hands. I create things. I make things not only to express myself but to feed the nuclear family of mine, the family of two people. I hope I can make ends meet with the fruit of my hands. We are striving for well-being. For our sake and the benefit of the humanity. Great words - well thought and integrated. 






Ez a harmadik blogom. Az első sokáig írtam, többnyire személyes dolgainkról, természetesen tarkítva az engem jellemző művészeti, politikai és környezetvédelmi kérdésekkel. a második párhuzamosan a kézműveléssel és a Waldorfos dolgokkal foglalkozott. Egy óriás pofon következtében abbahagytam gondolataimnak publikálását - fel kellett állnom egy akkora gödörből, amiből a kiút egy teljes évig is eltartott.  Túléltük. Ez a blog most a személyes dolgokat nem tárgyalja - illetve csak annyira, amennyire a munkámhoz szükséges. Politikai ügyeket pedig egyéb, arra alkalmas helyen boncolok. Marad ez a blog az önkifejezés színtere. 

3 comments:

antalandi said...

Köszöntelek Drága! Én pedig csak aggódva nézegettem az előző blogjaidat, hogy még mindig semmi, még mindig semmi és ma rákattintottam a profilodra és lám...Szóval örülök, hogy ismét talpra álltál. Küldök sok-sok energiát. Puszi nektek! Andi Kőszárhegyről

eccehomofaber said...

Andi Kedves, de jó látni :) Háét igen, eltartott egy jó hosszú ideig, míg kimásztam a gödörből...

Köszönöm, már remekül vagyunk, szárnyalok és ragyogok, alig győzöm a munkát és bezsebelni a sok elismerést :) Most már örömömet lelem a blogolásban is - bár időm nem mindig van rá, de igyekszem. Remélem, Felétek is minden jól van!

ölellek

Indi

antalandi said...

Indi, igen nálunk is minden rendben. A sok változatlan dolog mellett kellemes, néha nehezebb történések, feladatok jönnek sorba. :) Örülök, hogy van sok megrendelésed...
Szép Napot!: Andi