Sunday, 26 September 2010

Favourites - Music : Fabrizio de Andre'

forrás

forrás 

Can't stop smiling at the coincidences of life. Found Ilaria's Etsy Shop the other day, I wrote her how much I loved her srikingly beautiful work and she has given me link to her blog in return. The very first post of hers was  about one of my all-time-favourite: a poem of Fabrizio de Andre' - the giant, genious, soft and powerful poet, singer, humanitarian and his very favourite poem: The Clouds.

Happy Sunday, World!



Mindig mosolygásra késztetnek a váratlan összetalálkozások. A minap belefutottam Ilaria  Etsy boltjába, kigyönyörködtem magam, majd írtam neki egy üzenetet arról, mennyire lenyűgöző gyönyörűségeket alkot. Válaszul ma reggel kaptam egy linket a blogjához és az első poszt, amit megláttam,  mindjárt az egyik legeslegkedvesebbik olasz költő-, zenész- és emberóriás legeslegkedvesebbik verse videora alkalmazva: Fabrizio de Andre': Felhők. Annak idején ezt is Chiarától kaptam ajándékba, azóta is sokszor hallgatom.

Szép vasárnapot, világ!





Le nuvole di Fabrizio de Andre'



Via del Campo



Bocca di Rosa



Quello che non ho



Anime Salve

No comments: