Wednesday, 15 September 2010

steineri blogírás-akaratgyakorlat update

Mivel némi nehézségek miatt otthon minimálisra csökkent az internet működése (konkrétan csak  a Skype üzemel még egy ideig) így a mindennapos blogírást egyelőre csak gondolatban tudom végezni, de azt minden nap megteszem és az ilyen adódó alkalmakkor le is jegyzem, amin töröm a fejem.

Most  épp a teremtés-vonzás van műsoron (bár ez mindennapos elfoglaltságom). Meglehetőst előnytelen gyermekkori pozícióból indulva sok pótolnivalóm akad a mai napig. Így most, felnőttként kell megtanulnom, hogy mindaz a negatív megerősítés, amit a gyermekkoromból hozok, mennyire akadályoz a mai napig, így folyamatosan oldom ezeket fel. Hogyan? Nos, az olyan mondatok, mint:
Már megint mit csináltál? Te mindig összetörsz mindent! Te semmit se tudsz rendesen megcsinálni. Ugyan már, dehogy csinálhatod meg, úgyis elrontod, stb... Ismerős? Ezeket bizony sürgősen meg kell megunkban változtatni, pozitív megerősítésekkel feloldani, különben... nehézségeink meggátolnak a fejlődésben, előrejutásban.

Most tehát tanulom, tapasztalom, gyakorlom, hogy mínuszból is lehet lakbért, rezsit, finom ételt, jó ruhát, jó szórakozást teremteni. Mindig mindenünk megvan - ha nem hiszem, akkor csak az utolsó pillanatban, iszonyú küzdelmek árán. Ha tudok bízni és elfogadni, akkor előbb és magától is . És tényleg. Persze még van bőven küzdelmem a hittel és elfogadással,  úgyhogy egyelőre gyakran marad a szorongás éjjelente és az utolsó pillanatban jövő megoldás, de a tudatos pillanataimban táltosként vágtatunk. Megy ez.

S hogy milyen segítséget veszek igénybe? Domján László agykontrollos áthangolóját és Balog Béla: A tudatalatti tízparancsolatát hallgatom szinte naponta és persze ott van nekem a Pránanadí (erről majd még írok). Ilyen kincsekkel sokkal könnyebb.

Persze ez az egész itt most csak azért fontos, mert a vonzás törvénye a munkára, a művészeti tevékenységekre is igaz. Mert egy dolog az önkifejezés és a másik fele az érdeklődő közönség megtalálása. Vannak erre is mantrák, amik segítenek az Én ügyetlen vagyok, nekem semmi se sikerül, erre én nem vagyok képes, ennyi pénzt úgyse adnak érte, etc. jó kis mély negatív berögződések feloldásában. Hiszem, tudom, bizonyos vagyok benne, hogy amit létrehozok, arra megvan a kereslet Mindent, amit a két kezem létrehoz, valahol már várja  a leendő gazdája. Nekem csak az a dolgom, hogy bízzak magamban és teremtsem meg a lehetőségét, hogy ők egymásra találjanak. A hit hegyeket mozgat meg - ha negatív dolgokban hiszek, akkor pont az utamba rakja, de onnan el is mozdíthatja egy szempillantás alatt.

A világomban minden rendben van.

No comments: