Wednesday, 6 October 2010

Békés demonstráció mindannyiunkért és Pránanadí

Tegnap valami elképesztő konstelláció vett körül minket. Nem néztem utána, de egészen biztosan valami nagyon nehéz fényszög ül a fejünkön. 
Reggel hallottunk a  vörös iszapról. A két kisgyerekről. A többi halottól, sebesültről, eltűntről, romba dőlt életekről, teljes falvak megszűnéséről és ökológiai katasztrófáról. Délelőtt olvasom, hogy a cég képviselője szerint az iszap nem veszélyes az egészségre, de fürödni nem kell benne feltétlenül, Délben már azt hallottam a buszon a hangosan csevegő kávénénikéktől, hogy kompetens hírforrások szerint (sic!) Gyurcsány műve az egész, mert övé a gyár, nyilván direkt csinálták. Aztán este letartóztatták Geréb Ágit az Alma utcában egy szülésfelkészítő csoporton.


Én tegnap este eljutottam a teljes összeomlásig. Elviselhetetlenségig fokozódott a sötétség, ami felettünk uralkodik mostanában. Szent Mihálynak fénylő kardja ezúttal a hüvelyében pihen dolgavégezetlen. Én pedig végre felfogtam, amin annak idején Mezei Klári  nénivel folyton összekülönböztünk, hogy van Gonosz. A Sötétség erői teljesen átvenni látszanak az uralmat kishazánk felett. Kali Yuga, a javából.Az igazi sárdobálás, ami most megy, vörös iszappal és mérges szavakkal. Feketeország.  Itt az idő, testvéreim, a cselekvésre. Ki-ki vegye elő legjobbik énjét és kezdjen el meditálni. imádkozni. energiát begyűjteni és szórni, szeretetet sugározni. Mert beborult felettünk és soká érkezik még a Fény .


 Bornai Tibor így ír erről


Szerencsére nálam a kétségbeesés mindig csak rövid időkre veszi át a helyet, így gyorsan összeszedtem magam és nekiálltam kezelni a távolból néhány kedves rám számítót. És Áginak is küldök folyamatosan erőt. Az otthonszülők és barátaik pedig békés demonstrációt szerveztek, példásan gyorsan. A fészbúkon elképesztő híráram vette a dolgot körül, hálás vagyok érte, hogy mindenki, színház, film, irodalom, zene, társadalomtudomány és sajtó ismert képviselői, csoportok és "csak" emberek egyaránt az ügyet féltik, terjesztik, védik.
Mi nem tudtunk elmenni sajnos, mert egy másik Áginak, egy pici kislánykának kell most az energiánk, az ő veséjének és egész-ségének kell a segítség, de a családaink összes többi tagja képviselt minket. Mi pedig virtuálisan voltunk jelen, lélekben és szellemben, energiáink ott is összegyűltek.


Nem tudok most arról írni, mi a Pránanadí. Talán egyszer lesz rá időm. Én ebben megtaláltam a helyem és nagy. örömöket élek meg - a mások örömein keresztül is. A négyes fokozat első részén túl, a második felé közeledve (az lesz ám csak az igazi csoda :energiával csontokat átrendezni, helyrerakni, növeszteni és csökkenteni :)) Mert az energia oda-vissza hat, amit én magamon áteresztve átadok másoknak, az  visszajön hozzám is - engem is gyógyít, ami másokat is teljesebbé tesz. ez az igazi adok-kapok, Neked is, kedves olvasó, ha szükséged van rá. Van belőle bőven. az Univerzum kifogyhatatlan.

5 comments:

Anikó said...

Drága Indi!
Kérlek nekünk is küldj! Nagy szükség van itt is a FÉNYre!
Köszönjük!

Anikó said...

Most találtam ide (is) kapcsolódik: http://vimeo.com/13787537
Fény, ébredés...
Kicsit hosszú, de belehallgatni is érdemes. A szinkron sem tökéletes..

eccehomofaber said...

Küldök, persze, Szilvinek is, Neked is, de általánosságban az ovinak nem tudok, tudod, csak személyeknek lehet. ha van valami tárgyalásod, akkor ha előtte üzensz, akkor tudok arra külön is. Szorítok nagyon Értetek!

Anikó said...

Indi!
Akkor hétfő reggel 9-től Eszternek, Szilvinek és nekem is. Előre is hálásan köszönjük!

eccehomofaber said...

Rendben, intézkedem! Bár most el vagyok keseredve Ági miatt nagyon, de ez persze nem fog befolyásolni