Saturday, 23 October 2010

Emlékmű az 56-osok terén: a Forradalom maga






Ez az emlékmű nekem nagyon fontos. a buszról nézve nem értettem soha, mi ez, egészen addig, míg egyszer ott kaptunk pirosat pont előtte. És akkor belém hasított. Azóta mindig megsimogatom a szememmel. Számomra ez a legszebb emlékmű.


vitaindító blogbejegyzet az emlékműről:

Olvassátok, csemegézzetek az egész portálon, vitázzatok vele és kritizáljátok bátran Az olvasottság és az érdeklődés nagyon fontos - kenyéradó gazdám most a híroldal, az én sikerem is, ha jól működik és olvasott lesz. Bár én csak kis porszem vagyok a  gépezetben, de tudjuk jól:  minden EGY :)









további képek:


forrás


forrás


forrás




2 comments:

MaReni said...

Képzeld, Vikó, én is pont így voltam. Azzal a kiegészítéssel, hogy én sajnos ítéltem is: mi ez a rondaság??

Aztán egyszer elsétáltunk a térre, és világos lett minden. Futkározott a hátamon a hideg, ahogy sétáltunk az oszlopok között. Az egyik leggyönyörűbb mementó, amit valaha láttam.

Reni

eccehomofaber said...

Reni, de jó, hogy ugyanígy élted meg :)