Friday, 8 October 2010

örömutánpótlás

Nagyon elkeseredtem Geréb Ági bebörtönzése miatt. Folyamatosan ezen jár az eszem.

Ha valamire jó ez a dolog nekem, az a Pn-nel való elmélyültebb foglalkozás, ami mostanában eléggé háttérbe szorult a kézműves dolgok és a lét-biztosítás miatt. Pedig ez az az alap, amire építhetem a házamat, nem célszerű elhanyagolni, mert a saját jóllétünkön kívül még a hajlék nélkül lévőket is vendégül kell látni valahol, roskadozó házban repedező falak közt nem kapnak teljes ellátást :)

A nagy elkeseredésemben hirtelen több helyről is megtalált az a video, ami szeptemberben a Roma Parlament udvarán a Down in the 8th fesztiválon készült. Életemben soha még nem éreztem magam ilyen tökéletesen szabadnak és biztonságban, mint a nyóckerben egy udvaron., igaz, sütött hozzá a nap (bár fújt a durván hideg szél), volt finom zene és ételek és legfőképpen elképesztően tiszta, szabad, békés emberek - sárkányos  srácok, bicikliszerelők,hajfonó lányok,  mütyürbolt,  szociopoly, büfé és koktélbár, kiállítók, szervezők, a ház maga - valami tökéletes elegye a szabadságnak, ami szerintem a legfontosabb szó és érzés - és oly kevésszer van valódi szabadságélményem - pedig törekszem rá erősen.

Egy kis derű tehát - összeállítás egy tökéletes napról. S ha már video, akkor holnap fényképeket is teszek fel róla, legyen akkor is egy kis örömtöbblet.

No comments: