Monday, 11 October 2010

Tetovált bőr

Nagyon klassz hely a Gozsdu udvar. Lehet, hogy laknék is ott. Pont nekem való: régi és új egy helyen, pezsgő kultélet, bicaj, limonádé, tágas terek, fény és finom részletek.
Vasárnaponként Gouba bazár volt itt, kézművesek árulták saját portékáikat. Volt sok szépség, szerettem ott böngészni és csak úgy elüldögélni és hallgatni a random zenészeket, bár a vásárban nagy részben viszonylag kevés olyan eredetit találtam, amiből más vásárban ne lenne tucatnyi, azért jó volt persze nézni őket is, mert szépen megmunkált dolgokat árultak és végül is értékes dolgokat - csak hát nekem nagy az önálló gondolatigényem. Volt persze elképesztően eredeti, nekem igazi művészet is szép számmal. Szerintem  a legjobb az egész bazárban Huszti János portékája.

itt és itt olvashatsz róla





forrás

No comments: