Thursday, 25 November 2010

Hálaadás

Úgy két éve jött egy segítségkérő levél a Bolyai utcai Waldorf oviból. Van ott egy kisfiú, aki csecsemőotthonban él és az óvoda pedagógusi és szülői gárdája támogatásával tagja  az óvodai közösségnek. Ám a kisfiú életkora miatt már nem maradhat tovább az otthonban az érvényes szabályozás szerint, emiatt az ovitól is el kell búcsúznia. 
Így a közösség most nevelőszülőt keres számára, hogy a további sorsát megnyugodva kísérhessék felnőttek és gyermekek - az őt szerető közösség minden tagja. 

Akik ismernek engem, tudják, hogy mennyire szociálisan érzékeny lény vagyok és természetesen senki a környezetemből nem lepődött meg azon, hogy azonnal tollat ragadtam és kértem: ha el tudnak tekinteni a nehéz anyagi helyzetünktől, lehessen ez a kisfiú a mi családunk tagja, amely ezáltal valódi családdá válhatna, amiben testvérek élnek. Sajnos azonban ez pont az anyagi nehézségek és a folyamatos lakásbizonytalanság miatt nem volt járható út. Én el is engedtem végül ezt a dolgot tudva, hogy van megbízható, szeretetteli érdeklődés és bizonyosan lesz otthona a kisfiúnak. Csak most az elmúlt hetekben tudtam meg, hogy nem akármilyen család tagja lett ez a kedves, nehéz sorsú kisfiú. Óvodás társaink, otthonszülős-waldorfos-kézművelős család ők. És készült velük egy remek film is. Ettől én most olyan szárnyakat kaptam itt a legnagyobb új lakásbizonytalanság kellős közepén, hogy azonnal 5 új kézműves dolog is röppen ki a kezem alól. 

Hálát adok én ma a saját tehetségem, a kisfiam és a barátaim szeretete és a gyönyörű városom mellett ezért az élményért, amit Cosmin családra találása, az ő újjáépült otthonuk és a mögötte szellemi tartalom jelent. 


Hála és szeretet!



!

No comments: