Monday, 22 November 2010

It rains cats and dogs - literally

Ok, folks, on public demand here is the famous dachshund family and the kitten cousin. Knitted, crocheted and stuffed with pure, hand-spinned and hand-dyed wool - with natural dye. All are my own design.

Soon on Etsy

Számos kérésnek eleget téve íme itt a tacsicsalád és a cicus unokatesó. Csak természetesen - ahogy Waldorf-játékhoz illik :) Saját fonal, festés, kötés, horgolás és minta. Megrendelhető levélben, telefonon és megvásárolható az Etsy-n is. 












Dominó extrahosszú horgolt tacsija 2.0 - a megrendelési listák élén
 Az eredeti szándékosan hosszúra horgolt tacsit hazahoztam az oviból, nehogy elvesszen az oviban a sártengerben. Majd hazafelé a buszon elveszítettem. Nehéz szívvel álltam neki egy - nem nem teljesen ugyanolyan - tacsinak (nem tudok és nem is akarok két egyformát semmiből készíteni, az a művészet halála) . De Dominó elfogadta, bár nem akar vele éjjel-nappal játszani, de úgy tűnik, megbocsájtott nekem. Én magamnak még nem :( A tacsi füle kötött, így aranyosabb, tacskósabb, mint a merev horgolású fülecske. 









No comments: