Wednesday, 3 November 2010

Votiv mantrája: Jó az én munkám, jó az én fizetségem - Napi hálaadás a munkáért

Felsorolni is lehetetlenség, annyi öröm jut minden napra. Ma például megkaptam első fizetésemet, ebből az alkalomból körbeismerkedtem a szerkesztőségben dolgozókkal. Kérdezték, szeretném-e bankszámlán megkapni a fizetést, vagy szívesen bemegyek érte? Naná, hogy bemegyek, ennyi elismerést és kedves szót bezsebelni átutazom én a várost havonta kétszer örömest :)

Milyen a kisgyermekes anya ideális munkája? Otthon végezhető,  lehetőleg minimális irodai léttel. Érdekes és értelmes munka legyen, tisztességesen és jól fizessen és ne falja fel minden időmet és energiámat. Hát ez mind megvan!  Rengeteg elismerést és folyamatos bátorítást, inspiráló megjegyzést kapok a munkámért. Életem munkája ez, ha az iskolai-óvodai létet leszámítjuk, ami zsigerből jön(ne, de most nincs rá lehetőség), ez a mostani élethelyzetem kínálta legjobb munka, izgalmas, érdekes és bőven ontja az elismerést. És most már én is keresek témákat, szállíthatom az általam fontosnak ítélt olasz cikkek összefoglalóit a külpolitikai angolokon kívül. Riportokat is tervezek, no és az életmód-rovat is izgat ám :) Minden pillanatát élvezem a munkának, kimondhatatlanul hálás vagyok érte. És az külön boldogít, hogy két kedves, hozzám hasonlóan  nehéz, küzdelmes és elképesztően fordulatos életet élő, tehetséges, remek barátnőmmel oszthatom meg ennek a munkának minden örömét.

Hála és szeretet!

2 comments:

idrah said...

Nekem is nagy öröm, hogy ilyen boldogságos felétek az élet :-).

Nagy ölelés, és további sok-sok örömet a munkában!!!!!

eccehomofaber said...

köszönöm, Drága Kriszta! Mikor látunk? ölellek

Indi