Monday, 20 December 2010

Boldog születésnapot, Geréb Ágnes!

Áldjanak az égiek
Fény kísérjen és szeretet
Bármerre jársz


Mifelénk, Waldorfiában ez a dal járja születésnapokkor, illetve egyéb jeles napok köszöntőjeként.

Geréb Ágnesnek is szól ma ez a dal.

Ma van a születésnapja, amelyet börtönben tölt, távol a családjától. Ma délután 5-kor a Nagy Ignác utcában ezrek fognak születésnapi köszöntőt énekelni. Nem csöndes, hanem hangos, szép, erős köszöntő lesz ez.

Én sajnos nem tudok elmenni, mert most nem tudok a hidegben ácsorogni  a szívügyeim miatt, elég nehézség lesz a munkahelyi közös ünneplésre el- és onnan majd Dunaharasztira jutnom valahogy, de ma egész nap, minden magányos percemben énekeltem. Én megtettem a magamét, azt hiszem. Mások is megteszik.

És végre, valami meg is mozdult:

http://index.hu/belfold/2010/12/20/kiengedik_gereb_agnest/

karácsonyra otthon lehet. Ha ezek után nem engedik haza, akkor .. na arra a szívtelenségre nincsenek szavaim. De talán azt már nem merik megtenni.

holnap reggel 10-től a Markó utca 16 előtt , a bírósági tárgyalás idejére várunk mindenkit. Én lélekben ott leszek.

No comments: