Saturday, 25 December 2010

Karácsonyi inspiráció

Hát túl vagyunk rajta. Mármint a készülődésen, az irgalmatlanul sok és fárasztó - de legalább ugyanannyi örömet okozó munkán, amelynek az utolsó darabjait szenteste 6-kor sikerült átadnom a nagyon kedves megrendelőmnek. Mondhatnám - mondom is persze - hogy jövőre erősebben, tisztábban kell vizualizálnom egy Karácsony előtt jóval sikeresen és elégedetten befejezett munkaidőszakot és egy nyugodt, békés otthont. Idén sem sikerült, bár nem zavart nagyon , hogy egy romokban heverő háztartásba érkezett az Angyal, szétégett vacsorával (mert még horgoltam levesfőzés közben khmkhm) és mosogatni is csak ma reggel sikerült. Kicsit persze igen, de azért nem nagyon, mert végül is meglett a szép kicsi fánk, együtt díszítettük fel és Dominó most már igazi partner ebben, önálló elképzelésekkel. Meglett a gyönyörű, meghitt és örömteli esténk és egy végletekig elfáradt anya és boldogan szuszogó kisfia aludt az átrendezett szobában a duruzsoló kályha mellett. Bennünk megszületett a Fény - a külsőségek ellenére is. Ebből is látszik, mennyire nem a rend, a takarítás, a csilivili étel és lakás jelenti az ünnepet. Mosatlan edényheggyel és mosatlan ruhákkal a hátunk mögött, olajos-sörélesztős tésztával a tányérunkon is tökéletes volt az ünnep.  Hálás vagyok érte, hogy én már tudok erre így nézni, kevés embert ismerek, aki el tudja nyugodt szívvel ezt a sok felszíni ragaszkodást engedni a lelkiek érdekében.

A csodálatos kézműves megrendelésekért különösen hálás vagyok, olyan hatalmas lökést kaptam tőlünk.



Zsombor Mammutja tovább lökött az állatsorozatomban, LiliRóza tündérkertje pedig a falu-város-erdő-mező sorozatban. Dominó rögtön vágyakozva le is adta a születésnapi megrendelést egy autózható város és egy kirándulható erdő-mező elkészítésére. Munka közben újra éreztem, hogy a legjobban mostanában nekem a varrás fekszik, valami tökéletes megnyugvással öltögetem a plasztikussá vált filcdarabokat egymáshoz és születik meg belőlük egy szemnek-kéznek kedves eredmény.

Jönnek a bogarak és a madarak, tele a fejem tervekkel.

De most pihen a kezem, mert nagyon elfáradtam, nekiállok kipofozni a visszatartott cikkeket és készülök Pál Feri atyára és az Új Évre. A régit pedig nagyon-nagyon kedves emberekkel fogom búcsúztatni ;-)

No comments: