Thursday, 13 January 2011

Mire jó egy betegség?

Segít beteljesíteni egy régóta dédelgetett vágyat, amit a helyzetünk eddig nem engedett megvalósulni. De most, amikor konkrétan egy kanalat se tudok megfogni a jobb kezemmel és a fájdalom miatt lehajolni sem, a lakásunk olyan állapotba  került, ami már számomra is elviselhetetlen. Ha minden jól megy, kapunk két segítő kezet és sok figyelmet háztartásunk életben tartására. Egy olyan kedves waldorfos anyuka személyében, aki hasonsorsú - és remélhetőleg megértő az én rendrakásra és takarításra való alkati működésképtelenségemmel Vágyom rá, segít, felszabadít. Nagyon fogom szeretni őt, aki a számunkra legnagyobb adományt:egy élhető és tiszta otthont segít karbantartani, hogy én csak magunkra, a feladataimra és a kreatív folyamatokra figyelhessek. És közben a nekem nyújtott rengeteg, sokfelől érkező segítségért most neki tudok viszonzást adni. Szép ez így. Körbemegy az energia, jut belőle mindenkinek.

A munka is újra megjött, bal kézzel gépelek, nagyon lassan, de boldogan, hogy van megint. Örömet okoz.

És közben, mivel konkrétan  semmit sem vagyok képes csinálni ezen kívül , használom az internetet, olvasok és kézműves terveken dolgozom. Van két új lámpaötletem - meg is valósítom őket itthon, ránk fér. Ezen kívül egy izgalmas nyomtatási technikával fogok dolgozni, már csak egy-két alapfelszerelés hiányzik - mondjuk egy nyomtató :-D . Átrendezzük majd a lakást - először is a konyhát-folyosót, ahol most nagy a káosz és ahol viszont nagy dolgokat tehetünk anélkül,hogy a tulajtól engedélyt kellene kérnünk. Ahogy mozgásképes leszek, megyek táblafestékért, addig is tervezem a folyamatot.

És közben folyamatosan hálát adok a rengeteg-rengeteg segítségért, amivel a kisfiam oviba jut, kapunk finom ebédet, tiszta ruhát, egyszóval az én átmeneti - bár hosszas - bénultságom ellenére működnek a dolgaink. Köszönöm.

 Alig várom, hogy összefüggő órákat tudjak fájdalom nélkül végigaludni és egyedül is fel tudjak öltözni... De Lacus rávilágított a minap: vannak esetek, amikor nem magamat kell ostorozni, hogy mit csináltam rosszul,  hanem szépen kivárni és megélni, amíg a karma dolgozik. Türelemmel. Hát ez most egy ilyen eset.

No comments: