Thursday, 3 February 2011

A bőség bevonzása - 2. Tízmilliószoros Buddha-nap

írtam már erről, barátaimat rendszeresen kapacitálom erre, fontos.

Holnap, február 4-én ismét Kívánságnap. Hogyan érdemes nekiállni?

Én ma vettem egy finom füstölőt, amit egy új, fahéjas gyertyával együtt meggyújtok reggel. Először hálát adok majd mindazért, ami általánosságban, illetve ami az előző kívánságlista óta velünk történt. Leírom a hálalistát. Utána az előző listán átnézem és az eddig nem teljesült dolgokat újra felírom - amennyiben még aktuálisak a kívánságok. Ez után jöhetnek a konkrét, részletes kívánságaim. Dominónak is írunk külön listát- Ami fontos: úgy megfogalmazni a vágyakat, hogy kerüljük el a negatív kifejezéseket, tehát Nincs adósságom - helyett: tehermentes/adósságmentes vagyok. Ha szeretnék egy hűtőt, azt is beleírom, hogy energiatakarékos, jól működő legyen - amennyire részletesen csak sikerül.

Ha szerelemre vágyom, megírhatom, hogy mondjuk legyen az illető x magas, ilyen színű hajú, ezekkel a tulajdonságokkal rendelkezzen - és nagyon fontos: az érzelem kölcsönös legyen.

Nagyon  fontos még, hogy csak pozitív kívánságaink lehetnek, amelyek nem ütköznek a karmikus tervekkel.

Nekem most a legfontosabb kívánságom az egészséggel és az életerővel kapcsolatos lesz, minden egyéb szépen lassan a medrében folydogál már. Dominónak kívánok egy-két dolgot, ő meg nyilván sokat-sokat :)


Hála és Szeretet

No comments: