Saturday, 12 February 2011

Érzelmek és önvádak

D: Mamácskám, én téged szeretlek a világon a legeslegjobban! Na jó, a cicát még egy icipicit jobban.
M: Miért szereted jobban a cicát?
D: mert a cica az én cicám és mert gyönyörű szürke a bundája
M: és ha nekem teljesen szürke lenne a hajam, akkor kit szeretnél jobban?
D: hát akkor téged is legjobban (micsoda érvek:-D).... Igazad van, én mégiscsak téged szeretlek a legeslegjobban! De azért magamat is a legeslegjobban  szeretem.
M: ez helyes, fontos is, hogy magadat a legjobban szeresd.
D: de azért néha nem szeretem magamat.
M: mikor nem szereted magad?
D: amikor például kiabálok, vagy bántom a cicát, vagy nem fogadok szót neked. Vagy csúnyát mondok. Olyankor például azt is mondom, hogy milyen hülye vagyok.

Már ismeri, milyen az, amikor bűntudatunk van valamiért. És hogy mit jelent a bűntudat és mi a feloldás? Ezt hamarosan megtudhatjuk Pál Feri atyától ;-)

No comments: