Wednesday, 2 February 2011

Járt utat járatlanért el ne hagyj? - ellenkezőleg!






Nóri unokahúgomtól kaptam ezt a füzetet a névnapomra, ő fűzött össze színes kartonokat, hogy legyen egy szép füzetem, amibe a saját állatmintáimat rajzolhatom bele. Szerintem ennél jobb képeket nem is tehetnék fel egy tanfolyami csalogatóhoz.












Gyere, megmutatom, hogyan lehet összekötni a fonalat egy horgolótűvel vagy két kötőtűvel - és azt is, hogy egy 10X10 centis négyzetből mi mindent lehet kihozni, ha nem láncolod magad egy szabásminta kötöttségeihez! Kezdő kötés- és horgolástanfolyamok délelőtt a Barkában - ingyenes tanfolyam velem, 4 hétig. Többet kapsz, mint egy kötésmintát, életmintát kapsz, hogy szárnyalhass és valódi értéket hozhass létre - saját magadból.

Természetesen ha mintákra vágysz, erre is van mód: remek kollégák mutatnak utat egy kötés- vagy horgolásminta útvesztőiben.

Várunk szeretettel!



2 comments:

Anonymous said...

Indi, Te tartod? Tényleg? :) Orsi

eccehomofaber said...

melyik Orsim vagy nekem, kedvesem? igen, a kezdő 4 hetest én tartom, de sok tanfolyam indul intenzívebb és hagyományosabb stílusban is.