Thursday, 7 April 2011

Végre bicajos álmok

Ma elképesztően kreatív voltam - egy bárányhimlős gyerekkel ez alapvető is, de ma rengeteg dolgot meg is valósítottam: a korábban tervezett kerékpárfelszerelés új generációja szinte már teljesen kész. Szoknyavédő, üléshuzat és táska - horgolt, nemezelt és kötött, hamarosan pedig varrott - csupa újrahasznosított gyönyörűség. most egy olyan elképesztő színkombináció készült -egyelőre az én bicajomra, de egy kicsit idegenkedem a színek némelyikétől - amit Dominó kérésére hoztam össze, a Ragga névre hallgat és van benne egy olyan, de olyan zöld, amit kizárólag libafos néven illethetünk hitelesen. De a karibiak kedvelik az effélét, igaz, Fecske, született   Holland Öreg Hölgyem ennél épp egy hajszállal konzervatívabb, viszont mindenki felkapja majd a fejét a kimenő öltözékén, az tutifix :-D

Remélhetőleg hamarosan eljutok odáig, hogy legyen fékem is a bicajon, hogy Dominót újra bicajjal vihessem oviba, mert nem érzem a kontrát elég biztonságosnak, ha a csemete a hátam mögött csücsül a város forgalomban.

Most épp egy free style crochet (szabadformájú horgolás) szoknyavédőn dolgozom, nehéz lesz megválnom tőle :-D

képek holnap, aztán mennek az Etsyre a dínókkal együtt és ki tudja - talán még a Goubára is elviszem őket.

No comments: