Monday, 16 May 2011

RRR- Thonet székből konyhai polc

Albérletünk felszereltsége erős kívánnivalókat hagy maga után, viszont ötletem szerencsére, mint égen a csillag, annyi van, így időnként nekiugrunk egy-egy régóta dédelgetett tervnek. A megvalósításnak vannak korlátai,többnyire a szerszámok és az alapanyagok hiányoznak, de gyakran jó lenne még egy-két pár kéz is segítségül. De a hiány nem kedvetlenít el, ha nem megy úgy,,ahogy megálmodtam, akkor minimál megoldásokat alkalmazunk. Így történt ez most a 20 éve lomtalanított Thonet székkel is - ár akkor is öreg és rozoga volt, üldögélni nemigen lehetett rajta, de nem volt szívem kidobni. Így lett belőle konyhai polc. Most csak így, egy madzaggal kötöttem hozzá a használaton kívüli gázcsőhöz. egy későbbi alkalommal -vagy másik lakásban - fordítva teszem, majd fel: fejjel lefelé, a "ketrecbe" kerülnek a fazekak, a szék támláján pedig végig akasztókat fúrok-csavarozok fel. most sem fúróm , se megfelelő rövid csavarom nem volt itthom, így csak némi drótból hajlított akasztót erősítettem a székhez - egyelőre szögekkel, mert nem tudtam volna kivárni, míg md nyílik festéket és csavart venni. ha elkészül, valami fehér-szürke antikolt hatású dolog lesz belőle, ahogy több szekrénykéből és székből is.






No comments: