Sunday, 17 July 2011

Recikláljunk: 2 székből 2 szék - egyelőre. Recycled,Reused,Reinvented : Chairs, 2 of two, for the time being

Találtunk az utcán egy kihajított görgős székvázat. Mindig szerettem volna egy gurulós széket, csak épp a guruláson kívül voltak még egyéb kívánalmaim is, amiket nem,vagy csak rendelkezésre nem álló anyagi erőkből valósíthattam volna meg. Így viszont végre lett egy olyan székem, amit szeretek. 

Egy nemszeretem székből egyelőre álló tároló lett, a közeljövőben ebből pompás előszobai ruhafogas lesz. csak szerszámok kérdése.





Ezek a kupakok csavaralátétekként szolgáltak. Vasárnap délután nem tudtunk barkácsboltba eljutni, de nem voltam képes másnapig várni, így DIY alátétekkel oldottuk meg a csavarozást. 




A fenti szék ülődeszkája került a görgős vázra. 


VOILÁ





Ötletekben szerencsére nincs hiány, csak a megvalósítás torkollik gyakran ellenállásba eszközök híján. Ha esetleg egy barkácsbolt engem is szponzorálni akarna, világraszóló csodákat szülhetnék életre... ;-)

No comments: