Wednesday, 10 August 2011

A jól megérdemelt öröm: szexi szürke ajándékba - egy teherautónyi egyébbel társulva

EDLAND Gr2a, szürke Szélesség: 91 cm Mélység: 62 cm Magasság: 194 cm


Ma vettünk egy ilyet, 25 ezerért. Este még volt kettő belőle...


S hogyan jutottunk hozzá? nos, az Égiek kegyesen fogadták áldozatunkat ;-) Holnap délután érkezik egy teherautónyi boldogítóan szépséges és praktikus dolog az Örs vezér teréről.  Ide a háromésfeledik emeletre. Juppííí!

És bár teljesen más terveim voltak a bizonyosság két napja alatt, végül a régi vágyaimat valósítottam meg - de erre csak a fizetés után ébredtem rá. Hiába, a régi beidegződések, vágyak, tervek mélyen belénk ivódnak... Mehettem én nagy, világmegváltó tervekkel egy modern, mindent elnyelő tolóajtós gardrób és egy hasonló konyhabútor ügyében, nem ezekre vágytam régen. De azokat a vágyakat most legalább némiképp beteljesítettem - ami a bútort illeti. Most akkor lehet elkezdeni a gardróbról és a szerszámokról szóló teremtő vágyaknak ;-)

Egészen lenyűgöz a vonzás különössége. Ha nem hinném, hogy van egy felsőbb -  átfogóbb - logika, szeszélyesnek is mondanám. Kicsiben persze úgy is tűnik. Mi most jól bótoltuk el ügyünket az Égiekkel ;-)

No comments: